idaenglund

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Ida Englund - 2 april 2012 23:06

Ska nog sova nu.

Ingen är snäll nog att roa mig :'(

eller jo , några:P

jaja , jag har fortfarande huvudvärk , ska snart ta medicin och sen ska jag sova.

alla bara säger att det har varit strömavbrott jag bara nej ? :S

för inget har hänt mig här ute på landet ^^

Haha men jag bloggar i morgon<3

Bild 07 – En vän som vet mest om dig

Jag vet ingen som vet mest om mig.

sanna och emma vet typ lika mycket.

och ingen har jag verkligen vågat delat med mig saker med.

jo en person , men bara ibland.

För ibland känns de inte rätt<3

men jag vet inte :)

men här kommer några random bilder :)

     

god natt<3


Av Ida Englund - 2 april 2012 22:31

Jag tänker.

Är inte på så bra humör.

Och har haft ont i huvudet i typ 3 dagar nu.

och alvedon hjälper inte...

men det är annorlunda när jag är med kompisa. då sväljer jag smärtan.<3

I morgon skulle jag vart på stan med joel.

Men nu kanske jag ska va med sanna och robin.

om jag får för robin..

annars hittar jag väl på något annat.

bild 06 - en bild du aldrig visat.

  

  vet faktiskt inte.

tog den här.

om jag hittar någon annan lägger jag ut den<3 jag bloggar mer om jag inte somnat<3


Av Ida Englund - 2 april 2012 21:57

Hejhej!

kollade nyss klart på american pie.

och klockan är redan 10 :O

hoppsan.

imorgon hoppas man att man ska dra till stan.

juste detta tog jag från fb

★ En tjej älskar att ha killens tröjor på sig
★ Tjejer älskar att pussas. När som helst
★ Klicka aldrig upptaget när hon ringer.
★ Hon älskar när du skriver "godnatt älskling" när du ska sova.
★ En tjejs hjärta har fler hemligheter än Homer Simpsons antal kilo.....
... ★ När ni myser, håll på med hennes hår eller håll i handen.
Och viska i hennes öra att du älskar henne
★ Ring och smsa henne ofta! Hon...... blir bara glad av att se ditt namn på displayen..
★ Om hon är ledsen och bara sticker ifrån dig, spring efter!
Även om hon säger åt dig att dra åt helvete..
★ Tjejer gillar verkligen när killar skickar hjärtan!
★ Dissa henne inte för att sitta hemma och spela! du anar inte hur ont de gör..


och nu är det bild nr 4 eller 5 kommer inte ihåg men det stod iallafall att man skulle visa vilken profil bild på fb som har mest likes 

här är min

Bloggar sen hejdå<3  

Av Ida Englund - 2 april 2012 20:26

Man måste vara stark och våga fråga, våga göra saker och våga leva livet.

För annars kommer man ångra det i resten av ens liv.ha kul medans ni lever!


Bild 04 – Det här åt jag i dag

  Det här var min lunch

men middagen då blev det tacopaj med grönsaker ! :D

Gott!

Kollade nyss klart på funny people , man tröttnade efter ett tag..

Jaja , ligger i sängen just nu och messar med några.

Men jag bloggar sen hejdå<3

 

Av Ida Englund - 2 april 2012 16:30

Hejhej!

kollade nyss klart på filmen prom ! 

as bra <3

men ändå lite lång tråkig.

Nu blir det väl nästa film? få se vad det blir ;)

haha det blev en film dag idag då!


Bild 03 – Något du saknar

 

saknar tusentals saker , och speciellt personer..och tillfällen när jag verkligen var glad.

det är jag ofta om bara jag är med rätt person /personer <3

puss och hej leverpastej nu bloggar jag sen ;)<3

 


Av Ida Englund - 2 april 2012 13:32

Bild 01 – Gammal bild på dig själv.

Hittade ingen på denna data :(



Bild 02 – bästavänner

    

 

emma och sanna och robin.

Dom är mina bästa vänner, men självklart har jag mer bra vänner! men dom här ligger på topplistan.

Kollade nyss på alvin och gänget 3^^

men nu ska jag glo på nån annan film efter jag gjort  choklad creme;)



Av Ida Englund - 2 april 2012 11:08

Haha kom ihåg emma och sanna när dom kollade på ett liknande eller så var det detta

fan va dom skrattade och jag sov för kl var typ 1-2

Ni som älskar att baka kan ju prova med cheesecake, riktigt gott !

andra gillar ju inte det , men det beror ju på vilken cheesecake.

jag tycker iallafall det är sjukt gott!

Här kan ni hitta receptet


Har inte smakat denna men den verkar god :P

Man kan ju även ha cupcake , det är väldigt gott och krämigt.


Här kan man hitta många fina kläder  , för ni som inte visste det :)

Detta ska jag även börja med.

Kommer lägga ut en bild nästan varje inlägg ;) vi börjar nästa inlägg :D

hejdå<3


Bild 01 – Gammal bild på dig själv

Bild 02 – bästavänner

Bild 03 – Något du saknar
Bild 04 – Det här åt jag i dag

Bild 05 – Din facebook profilbild med flest likes

Bild 06 – bild du aldrig visat

Bild 07 – En vän som vet mest om dig

Bild 08 – Som gör dig glad

Bild 09 – Vem vill jag vara för en dag?

Bild 10 – En bild från din förra sommar

Bild 11 – Något riktigt pinsamt

Bild 12 – En bild som får dig att le.

Bild 13 – Outfit för dagen

Bild 14 – Snyggaste kändiskillen

Bild 15 – Mina drömmar

Bild 16 – Din mobiltelefon.

Bild 17 – Mitt favoritminne

Bild 18 – Något beroende

Bild 19 – Detta ångrar jag

Bild 20 – Visa ditt rum.

Av Ida Englund - 2 april 2012 10:23

tror inte jag stavade rätt men jaja

jag är vaken nu iallafall<3

har fortfarande ont i huvudet men jag ska ta en lång dusch.

Jag kommer även lägga ut lite smycken som jag tyckte va fina här på bloggen.

och vart ni kan köpa dom :)

 och sen ska jag göra en annan sak oxå ;) hejdå<3'


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards