idaenglund

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Ida Englund - 1 april 2012 23:53

Hoppas ni har lurat alla nu!

i morgon är det 2 april :)

kollade nyss på american pie the book of love.

väldigt bra<3

men nu ska jag sova så jag bloggar ikväll hejdå och sov gott !<3


Av Ida Englund - 1 april 2012 22:12

HEJ!

igen..

Är as sugen på smörgåstårta för fan ju!
kanske ska få de i helgan :D

happy girl here!

asså alla typ tror jag är helt jävla efterbliven eller korkad-.-

jag är bra i ämnen och om jag verkligen satsar i ett prov så skulle jag säkert få iallafall minst c!

har bara fått ett f men det var ett missförstånd ;)

och ett omprov då...-.-


jävla matematik...

Asså jag vill jätte gärna ha en bög vän.

Fattar inte varför alla säger bög som att det vore något dåligt :S

Haha både jag emma och sanna vill ha en bög kompis :)

haha<3

jaja , men nu ska jag glo på film och sen fixa mig och sen sova!

hejdå<3

 

 

Av Ida Englund - 1 april 2012 21:23

Tjobre

haha<3

typ kollade på partaj nyss, men tröttnade.

synd att man inte kan spola fram-.-.-.-.-

Jag är typ glad just nu.

Men det brukar komma på kvällen.

haha<3

i morgon vet jag inte vad jag ska göra.

Men här kommer lite bilder.

Kommer lite från igår och sen andra dagar säkert.

                       Mina favorit chips! finns inga godare!   inte bra att hoppa på flaskor robin!    

Av Ida Englund - 1 april 2012 19:37

Hej!

Hemma hos pappa nu , och ska snart äta.

Såg nyss att filip hade ringt mig på skype.

Ojsan<3

typ vid halv 4 oxå...

Hade jätte mycket lust att göra en sak men jag fattade att det inte skulle gå.

Men nu ska jag äta lite pommes så bloggar jag sen , hejdå<3

två låtar av samma artist


Av Ida Englund - 1 april 2012 14:52

HEJ!

Mitt ljud funkar ju nu igen.

Liksom glad tjeje här!

så lyssnar på musik , och spelar spel.

har ju as tråkigt.

ÄR sugen på smörgåstårta.....

Nån som kan ge mig det :(

Skulle bli JÄTTE jätte glad då!

I morgon är det måndag och jag trodde fan att det var skola , jag bara FAN i morgon är det skola :(

Nej då .

Men i morgon är det tivoli på fiskartorget. ( västerås)

Jag tror iallafall det men jag ska ner på fredag ^^

med tjejerna tror jag.

Asså jag typ kommer lägga ut bilder ikväll.

För nu har jag fruktansvärt ont i huvudet!

och har tagit 2 alvedoner redan-.-

Jaja , jag bloggar sen hejdå


Av Ida Englund - 1 april 2012 10:25

1 april.

Typ nu kan man lura varandra.

Men jag suger på det , så det går nog inte.

Är fortfarande hos emma men har as ont i huvudet.

ska väl äta frukost snart, och sen skjutsar emmas mamma mig hem vid halv 12 :)

tror jag det var.

sen ska jag till pappa.

åå

jaja.

Kan lägga ut lite bilder från igår sen.

Men nu orkar jag inte för jag har as ont i huvudet :'(

Men bloggar sen hejdå<3


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards