idaenglund

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Ida Englund - 6 april 2012 21:14

Hejhej.

Som ni märker är det lite knas med internet hemma hos mig.

Men hoppas det funkar i morgon igen.

Sitter iallfall med min pappas data.

Jag kollade nyss på film.

Och jag är jätte trött!
Liksom redan:O

Men nu ska jag berätta om idag.

Jag och noa möttes på centralen.

sen gick vi till tivolit och jag kollar på en kille typ hela tiden för jag tyckte ofta jag inte känner honom ?

sen började han le och sen helt plötsligt jag bara det är ju sillen.

Asså han kallas för det men han heter alexander.

och då sa han hej :P

haha<3 sen gick jag emma , sanna , erika, isterlin, anna och noa bara runt på stan och jag drack milkshake och jag erika och isterlin åt efterrätt på hong kong.

Snipp snapp slut så var sagan slut.

OCH noa kunde verkligen inte äta på en resturang (skämmigt)

och liksom hem resan då?!

Sitter bredvid en Tjej blatte :)

Som TUGGAR tuggummi med uppen munn.

Smask smask....

USCH!

jaja <3 Men jag bloggar senare eller i morgon , dumma internet :P

hejdå. Och har ni läst tidningen ? en 13 årig flicka hade blivit våldtagen tror jag det stod.

Jävla idioter-.-

     

Av Ida Englund - 6 april 2012 18:57

HejHEJ!

Hemma nu.

Tog en tidig buss hem.

den som gick 17 30.

Efter det så fick jag nuggets av pappa.

Gott!
Var ju på stan med tjejorna .

Blev inte som jag trodde.

Men jag köpte iallafall ett par trosor, ett par lite roliga^^ och ett örhänge och en ny parfym.

Som heter "HAVE FUN"

nu börjar nedräkningen 1 vecka och 1 dag.

 Nu ringde några som jag vet inte vilka...

Men jag bloggar mer sen för jag är upptagen nu , hejdå<3

Av Ida Englund - 6 april 2012 11:23

Nu ska jag ner på stan snart.

Ska ju va med erika, emma , sanna , isterlin, Anna.

Och noa<3

Jag ska åka karusell om det ens finns nån rolig där...

Vi får väl se !

Men jag bloggar sen när jag kommer hem såklart!

hejdå<3


Av Ida Englund - 6 april 2012 10:49

Hej!

Snart ska jag ringa noa och väcka honom.

Sen måste jag platta håret och locka där nere.

 Och sen hitta den förbaskade tröjan.

Och städa på rummet.

Blev lite ledsen nyss men det går nog över.

Ska till västerås idag ju.

Så jag kommer nog blogga en gång till innan jag åker.

och sen bloggar jag på kvällen.

Idag ska även emma få sin present :D

hoppas hon blir glad.

Jag tänkte ge den till henne om hon åkt samma buss som mig men hon orkade inte..

Glad påsk alla!

Så bloggar jag sen!<3

 

Av Ida Englund - 6 april 2012 10:01

En sak jag hittade.


Man väljer aldrig vem man ska bli kär i.
Om man väljer , är det inte riktig kärlek.
Man ska inte älska någon begrund av utseendet utan av insidan.
Man kan ju säga så här.
Vad den man älskar än gör om man blir arg eller ledsen/ sårad så gör man inget dumt.
För om man verkligen älskar någon , älskar man ingen annan . Man är inte otrogen.
Man bara tänker på den man älskar.
saknar den.
Vill bara höra dens röst.
Men om man blir sårad för mycket , och det håller på för länge tänk på varför blev du tillsammans med honom/henne.
Jo för att du älskade Henne/honom.
Men ingen ska vara olycklig i ett förhållande.
Ett förhållande kan inte bli bra direkt.
Man måste sammarbeta och hjälpa varandra , vara öppna och vara ärlig och ALDRIG vara otrogen och ALDRIG slå varann.
Om man verkligen älskar någon så släpper man inte taget.
Man kämpar för förhållandet ska funka.
Men man ska aldrig vara olycklig i ett förhållande och om du älskar 2 personer välj den andra för om du verkligen älskade den första skulle du aldrig blivit kär i en annan.

 


Jasså , nu funkade mitt internet igen! :D
håller på i badrummet och fixar mig.

Måste hitta en tröja oxå....

så just nu går jag i bh och shorts.

Men jag bloggar sen.

Och då lägger jag ut lite snygga killar och även vem som blev dagens blogg :D

Lyssnar på musik.

hejdå<3

   



Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards