idaenglund

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Ida Englund - 8 april 2012 23:38

Sämst.

På mac book kan man ta kort på skärmen :(

tänkte göra det för sanna skrev en rolig sak.

Men juste jag har ingen mac book ju....

Jaja.

Ja                                                                                                               

Till tjejerna!

Men jag bloggar sen hejdå<3


Av Ida Englund - 8 april 2012 21:41

HEJHEJ!

jag har nu kollat på natt på museet och nu kollar jag på 2 an

sen ska jag kolla på american pie haha<3

Och i morgon ska jag KANSKE va med emil :)

Men Jag bloggar sen .

Så kommer lite bilder oxå.

För nu ska jag chatta lite med morgan och skynda mig innan reklamen är slut! :)

Kram hejdå<3

Av Ida Englund - 8 april 2012 20:27

Tjena igen!
Nu ska jag äta och sen ska jag äntligen kolla på AMERICAN PIE!

Men jag bloggar sen , så puss hejdå<3

 

Av Ida Englund - 8 april 2012 19:52

Killar nu då

Finns ju massor av snygga frisyrer.

Bloggar snart igen puss


Av Ida Englund - 8 april 2012 19:00

Tjena  

Kollade nyss på gossip girl

xoxo gossip girl.

Nej men jag tycker den serien är helt okej faktiskt !

den nya GCB Eller vad  den heter är oxå bra.

Och pretty little liars.

Om man gillar sånt.

Det finns ju massor mer men jajajajajajja.

Nu ska jag kolla på american pie.

Och jag kom på en rätt så rolig sak ^^

Vi får väl se om jag känner för det sen....

Nu kom alice in .

Men jag ska på toa och sen blir det american, Men jag bloggar sen hejdå<3

xoxo ^^<3    

Av Ida Englund - 8 april 2012 16:58

Hej ! Hemma nu.

Först typ åkte vi till hemköp och köpte ett ljus.

Åkte till kyrkogården och tände ljus för wiktor.

Men jag stannade i bilen... Varför angår inte er :)

Bara några få som vet.

Sen så åt vi typ god mat.

Och sen glass med bär blandad med en "hemlig sak"

Haha<3

Här kommer musik.

Så bloggar jag sen .

För ska nog slappa lite och kolla på film.

Fick även mer godis.

Och har fan tröttnat på de!

Lite musik. Hejdå<3

En liten låt som stämmer in på en sak :)

Fast den här har lite fart i sig för den är remixad  

BARA 6 dagar kvar nu yeah!  

Av Ida Englund - 8 april 2012 12:17

Hejhej!
Nu ska jag till jennys mamma och pappa.

Ska väl bara sätta på mig strumpor.

Och mitt hår har inte torkat...

Men jag ska iallafall dra nu så bloggar jag sen såklart !

hejdå<3   

Av Ida Englund - 8 april 2012 11:20

Hej igen!

Nu har jag duschat och nu måste jag få håret att torka på en jävla timme :O

Ni som är tjejer kanske vet hur svårt det är när man inte har en sån där apparat.

Asså som torkar håret ^^

Haha<3

Sen ska jag till jennys mamma och pappa.

ska väl äta påsk saker där oxå.

Och sen när jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra.

Jag orkar nog inget.

För jag vill nog bara ta det lugnt och kolla på film.

En kille fick mig att lyssna på ed sheeran.

Och han är bra tycker jag.

Men jag bloggar sen hejdå<3

Ge mig ett lycka till att torka håret utan en tork....


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards