idaenglund

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Ida Englund - 4 april 2012 22:48

Nu ska jag nog sova efter jag duschat , eller ska nog duscha i morgon morgon.

Måste ju hålla sig fräsch!

Som jag hoppas alla andra oxå gör.

Bild 12 – En bild som får dig att le.

Den bilden lägger jag ut i morgon , för nu orkar jag inte leta bild.

Men jag bloggar mer i morgon om jag kan .

Puss hejdå<3

För er som gillar sån här musik , sov gott <3



Av Ida Englund - 4 april 2012 20:31

Bild 11 – Något riktigt pinsamt

Få se , tror inte jag har någon pinsam bild.

kan ju kolla i allafall;)

Jag hittade ingen bild på mig.

Men jag tror maniell skämdes väldigt mycket här.

och sen träffade man joel samma dag oxå^^

<3 

Av Ida Englund - 4 april 2012 20:18

Hej igen!

Ont i huvudet.


Jag kommer alltid veta när tivolit eller marknaden är i höst.

det är mina värsta dagar och kommer alltid bli det.

Jag hoppas det kommer bli Kul nån gång.

När någon verkligen finns där för mig.

Ska nog kolla på film och sen ska jag kanske snacka med mathias :)

Och jag som ville gå på american pie :(

kan inte gå först typ nästa fredag....

alla andra platser är fullbokade...

jaha...


Men på nästa lördag ska det bli kul!

Riktigt kul om det blir så jag tänker :P

som jag hoppas :(

Men jag bloggar sen hejdå<3

   kul man hade för 2 år sen , tror jag de va <3


Av Ida Englund - 4 april 2012 19:30

Gör ont att höra saker som man aldrig ville höra.

rubriken är även sann.

Tycker jag iallafall.

Nu är jag hos pappa så nu kan jag blogga igen.

I morgon är det marknad / Tivoli på stan.

Men jag ska ner dit på fredag i stället.

det ska bli kul.

I morgon är det väl torsdag?

då ska kanske emma hajir och sanna komma:)

Jag har fruktansvärt ont i huvudet fortfarande...-.-

Bild 10 – En bild från din förra sommar

Bara för att jag saknar den tiden och hade väldigt kul då.

Puss hejdå<3

 



Av Ida Englund - 4 april 2012 13:51

Jag kommer kunna blogga mer ikväll när jag kommer hem till pappa.

så kolla in då istället.

för nu kan jag inte blogga så mycket <3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards