idaenglund

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Ida Englund - 14 april 2012 23:33

Bilder kommer sen och berättar mer sen.

alltså i morgon antagligen.

är sjukt trött och mina fötter värker :(

Sjukt nära jag var mange makers !

Kommer video och bilder sen.<3


Av Ida Englund - 14 april 2012 11:29

Internet funkar igen.

Förra året var ju jag på irsta oxå.

Då var jag först in och första på dansgolvet.

Jag var även längst fram när sean banan var där och jag dansade HELA KVÄLLEN.

nu blir det så igen! Hoppas jag iallafall :p<3

Efter jag vart på erikslund ska matilda fixa mitt hår det blir säkert bra och efter det ska jag åka buss till bomba ju.

Men jag BLOGGAR SEN<3

Av Ida Englund - 14 april 2012 09:57

14 april! Asså jag kan inte blogga på  min data. internet funkar inte nu igen. Just nu sitter jag vid mammas data och lyssnar på musik för fick ett mess av mamma som det stod. Kan du komma och höja musiken ^^

asså hon tränar.

ska snart äta frukost iallafall.

sen måste jag fixa håret för jag duschade typ vid 8.

efter det är det bara att lata sig till 2 .

för då ska jag iväg. Men jag bloggar sen om de går och ikväll kommer det säkert bli massor av bilder här på bloggen.

vi får väl se.

Om jag kan blogga ikväll...

jävla skit internet <3 och när jag menar ikväll menar jag runt 12 :)<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards