idaenglund

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Ida Englund - 3 april 2012 19:05

Hej ! 

Kommer inte kunna blogga , har data jäveln hos pappa ^^

och ska sova hos mamma, för vill ha mer tid här i västerås.

Skit gott med ben&jerry , lägger ut bilder sen puss  hej<3


Av Ida Englund - 3 april 2012 11:40

Ska till västerås idag, ska väl först till gryta och kanske sen till stan.

Ni har väl inte glömt att det är gratis ben&jerry idag ?

eller så är det nästa tisdag iallafall en tisdag.

Missa iallafall inte det.

Det är på igor.

Fett gott!

Har tagit 2 ipren har mindre ont i foten och nu lyssnar jag på musik.

Men jag bloggar sen antagligen, snart ska jag iallafall ut med alice sen ta nåt snabbt att äta och sen ska jag sticka iväg!


Bild 09 – Vem vill jag vara för en dag?

haha va svårt val.

Jag vet inte , jag skulle antagligen vilja prova på att va kille och få se hur det är ^^

men jag vet inte vem jag skulle vilja vara.

spelar nog ingen roll..

här kommer en random bild iallafall<3

så sjukt söt lillebror man har <3  


Av Ida Englund - 3 april 2012 10:37

Hej!

Asså jag är typ arg för mitt ben gör as ont.

Kan knappt gå , men idag ska jag till västerås!

ska snart linda om benet och se om det blir bättre.

åå, asså åå.

Jaja nu ska jag lyssna på musik och sen fixa mig.

Jag bloggar sen puss hejdå<3


Bild 08 – Som gör dig glad

 

jag älskar att åka båt så jag blir glad av det.  

Min pojkvän gör mig alltid glad.

Jag blir glad av olikasaker <3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards