idaenglund

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Ida Englund - 5 april 2012 22:10

Mitt internet på datan funkar inte nu igen....

Så bloggar lite snabbt .

För sen ska jag nog sova.

efter jag klätt av mig och fixat mig.

Men jag bloggar i morgon och dagens blogg vinnare kommer då!
Kram.

Och ni kan fortfarande vara med.

Bara att kommentera.

sov gott<3  

Av Ida Englund - 5 april 2012 20:50

Hej!

Spelade kort med familjen och annat.

Och nu måste jag på toa.

Men jag kan ju blogga klart först det tar typ bara nån minut ju.

och sen ska jag kolla på film .

Bild 14 – Snyggaste kändiskillen

Jag vet faktiskt inte.

Kan lägga ut lite snygga bilder på killar sen ;) 


Och i morgon ska jag med bussen .

Och träffa några tjejkompisar kanske kille oxå då.

Asså inte min kille ....:( det hade vart as kul men nej...

Men en kompis kille haha


Men det blir inte så många som jag trodde det skulle bli.

Och är glad för i morgon.

För jag hoppas på en sak.

Men som sakt om man hoppas för mycket och det blir inte så...

då kan det göra ont....

Jaja , vi ska iallafall först på tivolit och sen ska vi även.... trumvirvel.....

fest! ahah nejdå

Vi ska äta på hong kong tror jag

gott !

nej nu skrev en person till mig... fuck!

Hejdå kram

 

GLÖM INTE DAGENS BLOGG!

KOMMENTERA BARA


Av Ida Englund - 5 april 2012 17:47

Brukar inte lyssna så mycket på dom längre.

Vi får väl se hur doms låtar blir om man sätter ihop dom....

Dom ska ju göra en låt tillsammans.

Hoppas den blir bra.

Mm.... det luktar gott här^^

luktar mat. Men är inte hungrig.


Jag gjorde nyss färdigt mina naglar med 3 steg!

Om ni inte vet vad jag snackar om så borde ni köpa en.

Den gör rent naglarna och dom får glans.

Så här ser den ut

Men nu ska jag spela spel med bea på tvn :P

Haha <3 Puss bloggar sen <3


PS glöm inte dagens blogg    

HAHA rolig gubbe :P 

 

Av Ida Englund - 5 april 2012 17:07

Hej!

Asså jag bara älskar shorts med nitar.

tycker det är sjukt snyggt.

 

Kollade nyss på film.

och nu ska jag fixa håret , för jag tror att det äntligen har torkar ! :D

Glöm inte att jag bestämmer veckans blogg ikväll.

Bara att kommentera jag är med.

<3

Kram hej<3  

Av Ida Englund - 5 april 2012 14:35

Nu så!

Om ni vill vara med dagens blogg så kommentera : Jag är med.

Och sen länkar ni min blogg på eran blogg.

Kommer välja ut blogg efter fall den är rolig.

Intressant.

Och hur mycket den brukar blogga.

Hoppas ni är med kram!

Av Ida Englund - 5 april 2012 12:07

Väntar på att pappa ska komma.

Jag orkar inte lägga ut bild på dagens outfit , för det jag har på mig ska jag inte ha idag.

ska no ha shorts .

Och tights och nån tröja.

Just nu har jag svarta jeans och ed hardy tröja bara.

Men jag bloggar sen hejdå^^

 

ska se på film nu bye <3

Av Ida Englund - 5 april 2012 10:18

 i went to sleep and I woke up dead but I changed my mind  and I want to live

Idag är det tivoli /marknad i västerås centrum.

Jag ska dit i morgon.

jag gör dag 13 efter jag duschat och fixat mig , eftersom det ska vara en bild på "dagens outfit"

Men ha det så kul alla idag.

Man ska aldrig  hoppas för mycket på en sak när man vet att tillslut kanske det inte går.

Drömmar kan bli sanna men dom kan även göra ont för att dom blev falska.

Hejdå!<3


Av Ida Englund - 5 april 2012 09:32

bild 12 - en bild som får dig att le

Hittade en annan , men tror inte jag får lägga ut den...

Jaj a, jag vaknade nyss.

ska väl kanske till emma idag.

Mitt huvud kommer säkert explodera.

ska försöka att inte tänka så mycket.  

Måste även ta reda på en sak idag .

Saknar många olika tider. då allt var bra.

Men jag bloggar sen hejdå :D <3

   

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards