idaenglund

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Ida Englund - 9 april 2012 22:52

Hejhej!
Jag orkar inte sova.

Ska nog göra som jag gjorde på björnöborg :D

eller vad det var för stället.

haha <3

kul var det iallafall...

Många bilder jag tog när alla sov ^^

vad annars ska man göra liksom :(

 

Av Ida Englund - 9 april 2012 21:12

Hej kollade nyss på en urusel film som hette något med national lampoons dirty movie elleR något.

Fy va dålig!
Jaja , Jag ska iallafall sova nu och i morgon är det skola-.-

Men jag bloggar senare eller i morgon puss hejdå<3

 

Av Ida Englund - 9 april 2012 19:10

SORRY for parting rocking...

Om det stavas så:P

Haha men jag diggar videon.

Nu ska jag kolla på film hejdå<3



Av Ida Englund - 9 april 2012 17:41

Tjena!

Kollade nyss på GROUP SEX.

okej den handlar inte om flera personer som har trekanter eller något sånt.

Bara om en kille och hans bästa vän och sen hur ena killen blir förälskad i första ögonblicket och kompisen försöker paja förhållandet.

Oschysst!

den var iallafal bra.

Och nu ska jag ta en ipren och sen kolla på min andra film.

Så jag see you later <3  

 

Va roliga gubbar eller saker det finns på bloggplatsen... 


Av Ida Englund - 9 april 2012 15:42

Ojoj.

Asså jag har en tanke , men den är typ rasistis ^^

Men det kan dom flesta tjejer tycka men jaja.

Min nagel gick av.

Så den är den kortaste nageln jag har nu.

Jag tror jag ska klippa alla och spara så dom blir i samma längd.

Kollade nyss på filmen ju.

Och nu vet jag inte vad jag ska göra.

kanske spela tv spel.

hejdå<3


Av Ida Englund - 9 april 2012 13:15

Kollade nyss på 1 american pie , den var helt okej och nu kommer 2:An!<3

Haha men jag bloggar sen hejdå<3

Haha <3

Lmfao som man antagligen ska sticka och kolla på!


Av Ida Englund - 9 april 2012 10:05

Har väldigt bra nyheter.

Men tyvärr får ni inget veta förrän det är säkert ;)

Kom nyss hem från västerås.

Pappa skjutsade in bea.

För hon skulle på nya biografen.

Nån som vill gå med mig kanske :(

Känner mig desperat.

Börjar iallafall bli positivare och skita i vad andra säger och tro egna saker.

Vi får väl se ^^

Har iallafall gäster här.

Robin och sen nån annan.

glömt namnet sorry :(

Ska dampa ner mig med parfym nu haha<3

Have fun luktar såååååå gott !

 

Men jag bloggar sen.

Ska nog va lite social nu..Kanske... eller så ska jag kolla på AMERICAN PIE!

för sjuttoN!

HAHA<3

oj stora bokstäver.

<3


Av Ida Englund - 9 april 2012 09:46

Hej .

Lyssnar på olika låtar.

Som är nya / gamla .

Har ju inte spotify, för kan inte lyssna på låtarna så väntar ett tag.

så jag lyssnar på youtube.

Idag tror jag inte att jag orkar något.

för 3 vill vara med mig och jag vill inte välja någon.

Så nej.

Ska nog bara slappa och kolla på film.

Sen följer jag väl med in till västerås en snabbis.

Hejdå<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards