idaenglund

Alla inlägg under januari 2012

Av Ida Englund - 24 januari 2012 15:26

ska nog snart kolla på film och sen ska jag väl packa , för orkar inte packa just nu , mår inte så bra :) vill gärna gå på en sak :/ men mm.... efter jag har packat blir det väl bara att slappa  och i morgon blir det väl likadant, men ska kolla på filmen nu hej då<3


Av Ida Englund - 24 januari 2012 09:46

just nu sitter jag i skolan och har skol tidning , men jag har inge alls att göra :( lr jag tror det är skoltidning , haha idag ska jag nog bara va hemma och packa lite och lyssna på musik :) snart har vi väl lunch är as hungrig ! men jag bloggar sen om jag orkar hej då<3

  

 

Av Ida Englund - 23 januari 2012 22:23

Ska väl snart sova , är ny duschad och fräsch:) Fick en spydig kommentar på bloggen som var antagligen från ett litet omoget barn med dålig självkänsla eftersom jag säger aldrig något taskigt nästan , förutom när jag kanske är arg :) men det är bara omoget att kränka / mobba andra :) bara så sjukt omoget som typ en 10:åring kan göra :)

i morgon är det väl skola.....Igen ...

vet inte fall jag ska vara med någon , tror inte jag orkar :/ har massor att göra hemma :)

sitter och käkar pizza pringles och även annat haha<3

har vart lite konstig idag , vet inte varför :/ och har även förändrats efter egypten blabla

det är väl på ett bra sätt jag förändras på :D <3 men nu ska jag faktiskt sova så god natt<3

Av Ida Englund - 23 januari 2012 08:21

Idag försov jag mig som vanligt , jag orkar fan aldrig gå upp samma tid varje dag ! varför blir det aldrig sovmorgon :(  Nu så har vi klassråd,  och väntar på att läraren ska öppna hej då<3 bloggar senare

Av Ida Englund - 22 januari 2012 16:11

kom typ nyss hem från typ arboga lr något :/

var ju och hälsa på en i min släkt och några andra , nu är jag hos mamma och lyssnar på musik :) ska väl snart packa :)  Filmen jag saknar dej är as bra ! började gråta direkt för jag har vart med om nästan samma sak :)


Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra , men på måndag kanske jag ska vara med emma och på tisdag kanske va med jocke och sen på onsdag ska jag nog vara med niklas :)


Torsdag blir det packa och fredag ska jag kanske dra till apalby skolan med joel om han kan :D  på lördag är det bäst att jag är med max ! blir väldigt besviken annars :) för den dagen är en speciell dag för mig :) Här kommer en video som sanna älskar som börjar bli lite kul :P Fan den har blivit bort tagen :( SÄMST !


Av Ida Englund - 22 januari 2012 08:49

Sanna har väldigt dålig humor på natten :/ aja jag vaknade typ nyss och nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik , ska snart klä på mig och gå ner :) men sanna har sån dålig humor , haha <3 hon la även ut bilder från hennes mobil igår , en bild var på 2 rumpor :D haha<3 asså med kläderna på :) och sen fanns det en bild på oliver och niklas och emil :P ahah<3 aja klicka på bilden för att komma till sannas blogg :) så fin sanna är ! :*

i bakrunden är det cody simpson och justin :D

  


Av Ida Englund - 22 januari 2012 00:04

Tror fan det var typ 3 veckor sen nu :/

haha börjar fan skita i det !

aja idag är det ju redan söndag :) haha har inte vart öppe så här länge på flera veckor lr jo i egypten :)det är väl tårarna som håller mig upp :p <3 ska snart glo på film , jag saknar dej heter den :) alla säger den är bra så ska väl se :) lyssnar i allafall på musik och idag ska jag till gammel farmor och sen till pappa eftersom jag skulle visst inte vara med max :)<3ska dra hejdå, god natt sen för vet inte fall jag ska blogga något mera <3

Av Ida Englund - 21 januari 2012 22:43

Först älskade jag månaden januari men nu hatar jag verkligen den ! :) det händer alltid något dåligt varje år i just januari för mig -.- <3 jag har det rätt så svårt nu , både med vänner /pojkvän och familj och även så har den jävla p-staven gjort det surt för mig !-.- åå asså

aja jag ska nog dra nu iallafall ... hej då<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards