idaenglund

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Ida Englund - 14 januari 2012 23:18

Kul liv du har ;) han har även en bra blogg , som ni borde läsa,

http://robishhonkish.devote.se/ han kollade på en film igår lr idag , som jag kollade på idag kväll , han har även bild på min favourit choklad-.- den har varit min favourit choklad sen jag var typ 7 säkert :P <3 hoppas man får en sån i present , fick även högtalare idag ju , så TACK ! :D Har haft en halv taskig dag idag , ONT i Huvudet och sen har jag mått illa och det har kännts som att jag skulle spy, inte kul ! det har vart sen i torsdags-.- aja sen har jag även vart ledsen och arg idag ! :) lr jag är det fortfarande, men försöker vara glad , just nu dricker jag en actimel ,så kanske det blir lite bättre i magen , för mamma gav mig inge tabletter som jag tar varje dag , så har även haft ont i magen , vi får väl se fall actimel är bra då !

  men ska nog sova nu , är fortfarande van med tiderna i egypten så kl är halv 1 där :) så ska nog sova , hej då

Av Ida Englund - 14 januari 2012 18:00


 
 


BILDER KOMMER SENARE , orkar inte ladda upp alla bilder nu -.-


 
   

Hej

Av Ida Englund - 14 januari 2012 16:45

Amen kul att man ser att man har en fråga och en kommentar , tror jag vet vem jag fick kommentaren ifrån och jag tänkte faktiskt inte hänga med , men mamma ville verkligen ha med mig , och vad annars hade jag gjort , vart med någon 1 gång lr vadå ?

fick en fruktansvärd huvudvärk nyss faktiskt ! , åååå <3 aja jag är iallafall hemma , och vet inte fall jag ska behålla bloggen lr inte , vad tycker ni ? orkar inte skriva om egypten just nu , mår illa och det känns som jag är på en båt :( har även en jävligt stor huvudvärk ! ååå


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards