idaenglund

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Ida Englund - 19 januari 2012 21:47

tänkte ta och sova nu , kolla in på bellas blogg finns på inlägget innan , bara att klicka på bilden :) ska iallafall sova nu , men är faktiskt lite ledsen , aja nästa vecka vet jag iallafall nästan vad jag ska göra :) men nu ska jag dra och lägga ifrån mig datan sov så gott alla <3 bloggar i morgon :)


Av Ida Englund - 19 januari 2012 19:44

Ni som läser min blogg borde kolla in bellas blogg , den är väldigt bra , hon skriver om sin dag precis som jag och även lite om sin familj och andra saker , den är väldigt rolig så ni borde kolla in på hennes blogg.

Följ och kommentera den gärna oxå ! :D kram , klicka på bilden för att komma till hennes blogg :) om det inte funkar så prova klicka på denna länk :) här  

Av Ida Englund - 19 januari 2012 15:58

Aa nu har jag fått min data , inte super bra men det går nog bra :) 

Kom typ nyss hem för några lurade med mig till kolbäck och sa att bussen gick snabbare där ... haha

i tisdags fyllde jag ju år .. hade förväntat mig något , men mm det blev inte så ...

 så är liksom fortfarande besviken :) I tisdags träffade jag iallafall emma och sanna och fick presenter :D efter så stack jag och sanna till stan , och jag köpte en tröja , en bh , 3 par trosor och sen fikade vi lite och snackade , såg även ett par super fina byxor ! . :) men nu ska jag äta lite hej då.

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards