idaenglund

Alla inlägg under januari 2012

Av Ida Englund - 27 januari 2012 10:38

apalby är fan forfarande bra :) haha<3 idag åkte jag med bussen kl 08 30 när jag kom til stan stack jag till mc donald och åt frukost haha<3 efter det åkte jag till apalby , så nu sitter jag i apalby och väntar på att 7:orna ska ha rast :)


haha nu kom några i 9:an och hälsade :) har fan saknat alla här i apalby :) till och med lärarna , vid 12 ska jag och mamma dra och äta nånstans och efter det drar jag väl tillbaks till skolan tror jag :) efter vet jag inte fall jag ska va med noa lr sanna , liksom orka -.-

Av Ida Englund - 27 januari 2012 07:08

Ska ju dra till västerås idag , vaknade nyss för att pappa väckte mig , vakna aldrig för alarmen-.- aja om typ 50 min ska jag ut -.- så jag ska väl fixa mig så hej då <3 jag bloggar senare

Av Ida Englund - 26 januari 2012 20:03

Tänkte både skriva om vad som hänt under dagen och vad som händer i morgon . Idag har det ju vart skola som vanligt... juste oliver fyllde 16 år idag så grattis igen ! :) vi fick kebab och strips i dag , det var gott :) hade jätte tråkigt på so:n och idag retades en kille igen så han fick en knytnäve i ansiktet :) haha


 ska väl shoppa lite i morgon oxå och så :)

Juste Cosmopolitan (savning) tidningen är väldigt intressant att läsa och så , här är lite av den som jag hittade :)


Hetaste smset: Vill ha dig nu! 


Hett tips: Sitt på kanten av tvättmaskinen och vira benen runt killens midja..

Bra att tänka på: Va positiv, inget är lika osexigt som en sur och negativ människa!


Gymma! Kvinnor som tränar regelbundet får dubbelt så många orgasmer.


Tips: Stäng av luren, finns inget mer störande när man "håller på"... 


Alkohol: För mycket alkohol dämpar sexlusten och minskar orgasm chanser.


Bra för tänderna: Kyssar! Saliv håller tänderna rena...

kollar på film nu så hej då :)

Av Ida Englund - 25 januari 2012 21:52

så sjukt hemskt asså!


Av Ida Englund - 25 januari 2012 21:45

helt vanligt i skolan idag , fast jag kommer snart på damp på en kille .....så jävla feg och seg...

aja idag snackade en tjej i klassen om våld som finns i västers asså en typ utställning lr något , tror emma vart där :) iallafall det är gratis att gå in , det är ju bara att söka upp vart man kan hitta det och blabla , orkar inte skriva :) för är trött så ska sova god natt :)<3 bloggar i morgon :P

Av Ida Englund - 25 januari 2012 16:10

hej , är med en anonym person just nu :) sitter och snackar lite :) dricker lite cola och vet inte vad vi ska göra :) 

ikväll ska jag nog kolla på film , är sjukt hungrig ! :)

men ska nog dra nu för vet inte vad jag ska blogga om :)

Av Ida Englund - 25 januari 2012 06:56

Jag typ vaknade nyss , och igår var jag glad vet fan inte varför  haha :D måste fan städa rummet för en kompis kommer :O Haha , något jag la ut på fb :)

den som vill dig något, kommer till dig. 
den som bryr sig om dig, hör av sig till dig. 
den som saknar dig, tänker på dig.
den som vill ditt bästa, ger dig råd.
den som brinner för dig, finns alltid för dig.
den som älskar dig, släpper dig aldrig.


åå jag vill ha ett par skor as mycket ! ska väl prova dom någon dag och sen får vi se fall jag köper dom :)

måste även ha fler jeans har typ bara 5 par lr kanske något till :)

jag tror fan jag är sko beroende , shoppar ofta mycket skor :)

aja jag bloggar sen puss hej då och god morgon !<3


Av Ida Englund - 24 januari 2012 19:03

Glad kan jag vara , men riktigt glad var jag för flera månader sedan :) aja tänkte bara skriva lite och sen tänkte jag inte blogga mer idag , eftersom jag orkar inte för jag har ont i magen :)

haha detta är en rätt så rolig bild , som en vän på fb la upp :)

   aja hm . kollade nyss på warrior om den heter så , den var faktiskt bra :) och nu sitter jag och chattar med morgan :) ska väl se på en till film snart och sen sova , så jag bloggar väl mer i morgon :) så hej då<3


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards