idaenglund

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Ida Englund - 29 januari 2012 21:07

 vet inte fall det heter så , men man fattar ju iallafall .... jag kollar iallafall på det just nu :)

i morgon ska jag upp vid 5 för jag måste duscha :P

sen äre väl skola som vanligt ....

och efter skolan ska jag ta en snabb sväng till hemköp och käka choklad som fan ! om jag är gluten , ska ju till doktorn på fredag , men om jag är det :( så kan jag inte äta choklad mera :( haha<3

aja , ska väl sova snart för jag är trött , men jag bloggar i morgon hej då<3

Av Ida Englund - 29 januari 2012 15:54

Måndag i morgon då :( fan tror inte ens jag kommer komma upp från sängen :P haha<3 man får väl hoppas att man vaknar av alarmen idag då ! bor ju i kolbäck nu , så ska gå till skolan , ja är ingen slöis som åker buss till skolan , när man bor rätt så nära :)


håller fortfarande på att packa upp .. fast tar en liten paus ibland och så , har väldigt mycket kläder :) och även skor och jackor ....


fast har fortfarande glömt min skinn jacka hos mamma -.- 

idag ska jag nog bara packa och sen fika lite ikväll , men nu ska jag dra , orkar inte logga nu :P     

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards