idaenglund

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Ida Englund - 27 januari 2012 19:45

det finns massor av sega personer har jag märkt:) speciellt noa-.- haha aja idag var jag ju i apalby :) efter så var jag med noa , och kollade hur mycke pengar jag hade på kortet :) och sen var vi med sanna och erika :)

efter så åkte jag hem , och sen kollade jag på film :) (brothers) sen efter ett tag kom man på att man redan sett den .... har fan sett många filmer :(


haha :) ska väl snart kolla på en till , och sen hoppas jag att det blir mat ! är hungrig :(

men ska dra hejdå :)

Av Ida Englund - 27 januari 2012 10:38

apalby är fan forfarande bra :) haha<3 idag åkte jag med bussen kl 08 30 när jag kom til stan stack jag till mc donald och åt frukost haha<3 efter det åkte jag till apalby , så nu sitter jag i apalby och väntar på att 7:orna ska ha rast :)


haha nu kom några i 9:an och hälsade :) har fan saknat alla här i apalby :) till och med lärarna , vid 12 ska jag och mamma dra och äta nånstans och efter det drar jag väl tillbaks till skolan tror jag :) efter vet jag inte fall jag ska va med noa lr sanna , liksom orka -.-

Av Ida Englund - 27 januari 2012 07:08

Ska ju dra till västerås idag , vaknade nyss för att pappa väckte mig , vakna aldrig för alarmen-.- aja om typ 50 min ska jag ut -.- så jag ska väl fixa mig så hej då <3 jag bloggar senare

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards