idaenglund

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Ida Englund - 2 januari 2012 02:15

Kan nog inte blogga så mycket för har ingen data , och vet inte när jag får skol datan :) aja <3 jag åker till egypten på fredag och är där i en vecka , sprutan gick helt okej, en stund .... haha började gråta lite men jag är sjukt rädd för sprutor :( och nu har jag ett blå märke :( så kan inte sova som vanligt ...-.- båda armarna är mysko armar-.- ena gör det ont när jag spänner för blåmärket-.- och andra känner jag p-staven fall jag ligger på den armen -.- <3


i fredags var jag med max och matte , det var kul , och i lördags var det ju nyår ! :D var lite med familjen och mammas kompis och familj var där ,


kommer inte ihåg vad dom heter men dom var iallafall 4 lasse tror jag och mamman heter väl jana lr något.... och sen var det två söner vid 13 och typ 16 -17 år :) Men det var tråkigt eftersom vi spelade något spel -.- sen åkte jag och matilda buss och hon hoppade av vid apalbyskolan och jag vid stan för skulle till max , så jag var med max och matte på nyår :D <3


och igår var jag oxå med max och matte :)


idag: måndag : vet inte vad jag ska göra

tisdag : kanske vara med emma och sanna :)

onsdag : kanske vara med emma tror jag :) om hon kan :) och hem till mamma :)

torsdag : packa kanske vara med någon , vi får väl se :)

fredag : egypten :D :( <3


Det är ungefär 3,6 km till apalbyskolan från där jag bodde : önsta gryta :) jippi tänk vad mycket jag går varje dag ! :) ahah <3 kanske därför jag är van att gå långt ! :P <3

Ska sova nu kram god natt :)  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards