idaenglund

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Ida Englund - 4 januari 2012 16:31

Jag längtar faktiskt inte till egypten , det var kul i kroatsien och så , men då saknade jag max jätte mycket :) så kommer nog göra det nu oxå ! Men ska försöka ha kul iallafall :) så på fredag ska jag upp 2 .... lr så är jag redan uppe :)  


'tror hellre att jag sover i planet sen :) för vi skulle åka hemifrån kl halv 4 och sen vet jag inte när planet gick .. men kommer sitta där i 5 timmar :( så sover hellre då ! måste även fixa fler låtar :)  Idag åt jag och pappa på kolbäcks pizzeria och snart blir jag väl hämtad av mamma :) ska packa lite sen då och sen vet jag inte vad jag ska göra ... hoppas att max kan vara :)  Vi får väl se :)


annars hoppas jag att han och jag är i morgon :) för vill verkligen va med han innan jag ska på planet ! om jag hade valt så hade jag ring han innan jag skulle på planet , men men det är ju lite väl tidigt , stackars han då haha :) själv hade det vart lugnt fall någon hade ring mig så tidigt :) för det är bara kul att snacka med någon i mobilen :) så mm ... innan ja ska till mamma ska vi nog till emma , måste hämta en sak som jag hade köpt ! :)  


juste en sak ska även en kompis till mig få , fall jag är med han innan jag åker :P annars blir det väl mitt :) <3 haha <3 


Men kan nog inte blogga så mycket mera sen :) igår var man iallafall med robin , sanna och emma i kolbäck :) det var kul och jag och emma var både osmartta och gick väldigt långt , lr inte så långt för jag är van :)  Men jag bloggar , innan jag åker om jag kan och hinner :) hej då ! :D <3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards