idaenglund

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Ida Englund - 15 januari 2012 19:37

Det pirrade i min mage igår ju , det var för en sak , men sen blev jag arg och ledsen och pirret försvann för jag tror inte de kommer hända , fast det vet man ju inte , jag är väldigt bra att lura....

bara nån person gör något och säger förlåt och sen en rolig sak så är det lugnt :/ men det beror på  hur sårad / arg jag blev ju , men bara för att någon kanske säger förlåt så finns det alltid kvar i mina tankar , som vissa saker , som gör mig ledsen och lite osäker , så man får verkligen visa att man menar förlåt oxå .....:P <3 aja pirret kommer nog tillbaks snart :D har även fått min medicin nu ! yes , fast ska inte ta en först i morgon , haha i morgon hoppas jag att jag kan tänka positivt ! :D <3 vi får väl se , men nyss kollade jag på 4 filmer :/ haha <3 jag gillar verkligen film , som kanske andra märkt , Men ska nog kolla på en film till  nu , och mobilen har jag nästan inte alls använt idag , för den är på neder våningen , det är ju ändå så nästan ingen viktig som messar mig , så skit it :) ska iallafall dra nu puss <3

Av Ida Englund - 15 januari 2012 12:42

så ska man till nya skolan i morgon , måste ju åka buss , få se hur det går :) hoppas det är andra där oxå som hoppar på haha :P <3 hm .. jag vet direkt inte om vad jag ska blogga om , för orkar typ inte ens för jag är as arg och väldigt besviken , så tack :) tänker inte nämna ett namn , men om det händer igen så vet jag inte vad jag ska göra , vet fan inte vad jag ska göra i veckan heller , har nog inget planerat så det blir väl vänner , för max har väl annat att göra ... men han får väl messa lr ringa om han vill vara, för jag frågar oftast fall han vill vara :)men nu ska jag dra för måste fixa till mig lite och ska väl duscha snart , och sen fläta håret så jag får lockigt hår i morgon :) <3 hej då <3

Av Ida Englund - 15 januari 2012 12:10

God morgon sa dom hela tiden i egypten tillomed på kvällen , liksom hela tiden och sen frågade dom hur det var och så haha , men seriöst liksom på kvällen sa dom god morgon :/

idag ska jag nog inte göra något , för är både ledsen och har as ont i magen :) är även besviken på en person , vi får väl se vad som händer , hoppas inte :) aja på måndag ska jag nog bara vara hemma , och på tisdag får vi väl se , skulle gärna vilja dra till västerås då , för skulle jätte jätte gärna vara med max då , och emma och sanna en stund , dom ska även redovisa en sak för olika rektorer och så , alltså gruppen unga entreprenörer :) men dom skulle prova att göra det själva :) men ska nog dra nu hej då <3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards