idaenglund

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Ida Englund - 24 januari 2012 19:03

Glad kan jag vara , men riktigt glad var jag för flera månader sedan :) aja tänkte bara skriva lite och sen tänkte jag inte blogga mer idag , eftersom jag orkar inte för jag har ont i magen :)

haha detta är en rätt så rolig bild , som en vän på fb la upp :)

   aja hm . kollade nyss på warrior om den heter så , den var faktiskt bra :) och nu sitter jag och chattar med morgan :) ska väl se på en till film snart och sen sova , så jag bloggar väl mer i morgon :) så hej då<3


Av Ida Englund - 24 januari 2012 15:26

ska nog snart kolla på film och sen ska jag väl packa , för orkar inte packa just nu , mår inte så bra :) vill gärna gå på en sak :/ men mm.... efter jag har packat blir det väl bara att slappa  och i morgon blir det väl likadant, men ska kolla på filmen nu hej då<3


Av Ida Englund - 24 januari 2012 09:46

just nu sitter jag i skolan och har skol tidning , men jag har inge alls att göra :( lr jag tror det är skoltidning , haha idag ska jag nog bara va hemma och packa lite och lyssna på musik :) snart har vi väl lunch är as hungrig ! men jag bloggar sen om jag orkar hej då<3

  

 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards